STEM posizionamendua hobetzeko

stem-posizionamendua-hobetzeko
Arg. Pernan Goñi Olalde

 

Honako bost puntuak kontuan hartuz, gazteen STEM posizionamendua hobetu dezakegu:

  1. Parte-hartze goiztiarra: STEAM hezkuntza txikitatik sustatzea, genero eta disziplina ikuspegiarekin.
  2. STEM identitatea sustatzea: STEM profesionalen irudi positiboa sustatzea, STEM-ekin hobeto identifikatzeko. Generoari, bizitzako interesei, etniari eta abarri dagokienez elkarren artean antzekoak diren gazteen eta STEM profesionalen arteko trukea erraztea. Estereotipoetatik urruntzen diren pertsonek STEMi egiten dioten ekarpena bistaratzea, baina saihestuz STEM arrakasta izan diren kasuak soilik nabarmentzea.
  3. STEM praktikak familian sustatzea: gazteei aukera ematea STEM praktikan beren gaitasunak edo arrakastak erakusteko, gurasoek eta/edo tutoreek baloratu eta aintzat har ditzaten.
  4. STEMen autoeraginkortasunaren pertzepzioa hobetzea: STEM praktikan arrakasta izan duten esperientziak sustatzea, ikasgelan hainbat estrategia erabiliz.
  5. STEMen balioaz eta aniztasunaz informatzea: STEM ikasketen balio erantsiari eta aniztasunari buruzko informazioa ematea. Pertsonen bizi-kalitatea hobetzeko STEM-ek egiten dituen ekarpenak zehaztea.

Edukietan sakontzeko sakatu hemen.

Babesleak
Eusko Jaurlaritzako Industria, Merkataritza eta Turismo Saila