Irakasleen egitekoak ikasleak gidatzeko

irakasleen-egitekoak-ikasleak-gidatzeko
Arg. Pernan Goñi Olalde

Ikasleek proiektua garatzen duten bitartean, nola jokatu behar dute irakasleek?

  1. Diseinua eta plana: irakasleek hasieratik bukaerara planifikatu behar dute proiektua, ikasleei parte hartzeko eta erabakiak hartzeko aukera neurtua emanda.
  2. Curriculumarekin lerrokatzea: proiektua curriculumarekin lerrokatu behar da, ziurtatzeko ikasgaiaren oinarrizko ezagutzak eta konpetentziak landuko direla.
  3. Kultura eraikitzea: esplizituki eta inplizituki sustatu behar dute ikasleen independentzia eta hazkundea. Baita talde-izaera eta jardunaren kalitatea ere.
  4. Jarduerak kudeatzea: ikasleekin batera, lanak eta ordutegiak antolatu behar dituzte, kontrol-puntuak eta epeak ezarri behar dituzte, eta baliabideak bilatu eta erabiltzearekin batera, produktuak sortu eta emaitzak komunikatu behar dituzte.
  5. Ikasleen ikaskuntzarako aldamioak: hainbat tresna eta irakaskuntza-estrategia erabili behar dituzte, ikasle guztiei helburuak lortzen laguntzeko.
  6. Ikasleen ikaskuntza ebaluatzea: ebaluazio jarraituak eta amaierakoak erabili behar dira, ikasleen ezagutzak, ulermenak eta konpetentziak ebaluatzeko. Gainera, autoebaluazioarekin eta parekoen ebaluazioarekin taldeko eta banakako lana ebaluatuko da.
  7. Konpromisoa hartzea eta aholkuak ematea: ikasleen ikaskuntzan eta sorkuntzan parte hartu behar dute. Beharraren arabera, konpetentziak garatzen eta zuzentzen lagundu behar diete eta animoak ematearekin batera lorpenak ospatu behar dituzte.

Edukietan sakontzeko sakatu hemen.

Gai honi buruzko eduki gehiago

Elhuyarrek garatutako teknologia

Babesleak
Eusko Jaurlaritzako Industria, Merkataritza eta Turismo Saila