Europan airean mikrograbitatea aztertzeko ikerketan aldaketak egingo dira. Azken sei urteotan Caravelle 234 hegazkina erabili da saiakuntzak egiteko, baina hogeita hamarren bat ikerkuntza-saiotan ibili ondoren azkenetan da. Hegaldi horietan hegazkinaren ibilbidea kanpaiak duenaren antzekoa da eta barnean grabitaziorik gabeko egoera sortzen da
Dagoeneko Caravelle 234 hegazkinaren ordez Airbus A.300-B2 erabiltzen hasiak dira. Aparatua hegaldi parabolikoetara egokitzeko 36 milioi liberako (900 milioi pezetako) aurrekontua dago. Lehenbizi desugertu, berriz pintatu eta kontrolatu egingo dute. Gero pilotuek hegaldietan probak egingo dituzte eta mikrograbitzaioa aztertzen ari diren hegazkinetan handiena izango da, zalantzarik gabe; kosmonautak entrenatzeko Estatu Bautetako KC-135 eta Errusiako Ilyuchine-76 txikiagoak baitira.